Trenerzy

Krzysztof Kondracki

Krzysztof Kondracki

Trener biznesu

Wykształcenie: Absolwent Instytutu Psychologii UJ. Ukończył m.in.: Studium Socjoterapii Instytutu Terapii Gestalt. Szkołę Treningu Interpersonalnego pod kierunkiem Doroty Jakubowskiej. Szkołę Trenerów Biznesu TROP.

Doświadczenie: Posiada 20 letnie doświadczenie w pracy trenerskiej. Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania ludźmi, miękkich umiejętności psychospołecznych, twórczego myślenia oraz umiejętności trenerskich. Specjalista w zakresie technik pracy z zespołem oraz metodyki pracy trenerskiej, jest autorem licznych manuali i scenariuszy szkoleń. Pracuje dla biznesu, NGO oraz sektora publicznego.
Realizował usługi szkoleniowe dla takich firm jak:
Avantis SA, Avon, Boccard, Bombardier Transportation, BWT Polska, BZ WBK, Centra (Exide), Commercial Union, Deutsche Bank, Gadu Gadu, G+J, Hays Personel, Hortex, Impel, Initiative, Intercars, Jeronimo Martins Polska, Netia, PEKAO SA, Petrolot, PLL LOT, Pracuj.pl,l Rothenberger, Raiffeisen Bank, Tom Gast, TP SA, Unilever, UPC, US Pharmacia, Sica, Valeo, WSiP, Wyeth.

Sukcesy: Twórca manuali dedykowanych menedżerom i trenerom wewnętrznym:

  • PLL LOT – standard szkolenia z obsługi klienta dla personelu pokładowego
    i naziemnego.
  • Avon – programy szkoleniowe dedykowane Dywizyjnym Menedżerom Sprzedaży z Europy środkowej i wschodniej: manual Coaching oraz Komunikacja.
  • Resort Ochrony Zdrowia – opracowanie manuali szkoleń dedykowanych pielęgniarkom położnym (obsługa klienta) oraz ordynatorom (zarządzanie).
  • BZ WBK, Initiative – manuale dedykowane menedżerom.
  • Jeronimo Martins Polska:
    • Biedronkowa Akademia Zarządzania – pakiet do realizacji trzech szkoleń
      z zarządzania dla Kierowników Sklepów.
    • Program Rozwoju w Sprzedaży – pakiet do realizacji siedmiu szkoleń (szkolenia operacyjne oraz związane z zarządzaniem ludźmi).
    • Akademia specjalisty – standard szkolenie związane z zarządzaniem personelem magazynu.
    • Olimpiada Warszawa 2010 – opracowanie gry wraz z pomocami i manualem, dotyczącej zarządzania przez cele.
    • Akademia zarządzania PSM – pakiet do realizacji trzech szkoleń memedżerskich.

Współtwórca wielu standardów sprzedaży i obsługi klienta, opracowywanych pod postacią ilustrowanych manuali służących wdrażaniu handlowców (m.in. dla Netia,
USP, Exide, Pracuj.pl, GG Network). Lider projektów doskonalących organizację (optymalizacja procesów oraz wdrażanie innowacji).