KOMUNIKACJA W BIZNESIE W UJĘCIU TRANSPERSONALNYM

czyli  wewnętrznie zintegrowana efektywność w relacjach z sobą i ludźmi

Zagadnienia, które teoretycznie wydają się najbardziej oczywiste, często takimi nie są. Efektywna komunikacja w biznesie to podstawa sukcesu, a wiedza na jej temat, znajomość mechanizmów komunikacji, a już na pewno zdolność świadomego zarządzania procesami złożonej komunikacji
w ujęciu transpersonalnym potrafią być dość wątłe, nawet u osób funkcjonujących na najwyższych poziomach menadżerskich. W trakcie tego szkolenia Uczestnicy poznają i doświadczą najbardziej skutecznych metod komunikacji w duchu modelu transpersonalnego.

Ten warsztat będzie z pewnością wyjątkowym, zaawansowanym doświadczeniem wglądu wewnętrznego uczestników w tajniki rozwoju świadomości mechanizmów relacyjnych i komunikacji z ludźmi. Warsztat oparty na głębokim doświadczeniu osób biorących w nim udział wykroczy znacznie poza ramy klasycznych szkoleń i standardowo prezentowanych narzędzi.

Grupa docelowa

 

Właściciele firm, przedsiębiorcy, menadżerowie każdego szczebla, którzy chcą świadomie zarządzać sobą, komunikacją i budowaniem relacji w złożonym, zmiennym, wymagającym tzw. świecie VUCA w kontekstach osobistych i zawodowych.

Efekty szkolenia

 

Szkolenie służy temu, by uczestnicy nauczyli się poprzez własne doświadczenie i ćwiczenia, w których będą brać udział technik świadomego zarządzania procesami komunikacji i budowania relacji. Uczyć się będą rozpoznawania mechanizmów i narzędzi skutecznej komunikacji, świadomego budowania relacji uwzględniającego zdolności rozpoznawania i zarządzania nieświadomymi procesami relacyjnymi. Wszystko to z uwzględnieniem skutecznego modelu pracy rozwojowej zwanego modelem transpersonalnym, z którego korzystają najwięksi profesjonaliści wspierania rozwoju człowieka. Uczestnicy biorą udział w doświadczeniu, którego efekty przekładają się na poprawę jakości w obszarze przywództwa, świadomego zarządzania sobą i ludźmi. Uczą się siebie, swoich strategii zachowania i współdziałania, otwierają się na wzajemne wsparcie i umiejętność efektywnego realizowania złożonych zadań w zgodzie z najnowszymi osiągnięciami psychologii biznesu i osobistym, bogatym doświadczeniem prowadzącego w pracy z liderami. 

Cele usługi

Wiedza

  • wiesz jak świadomie zarządzać pierwszym, inicjującym etapem procesu komunikacji
  • znasz mechanizmy percepcji i w oparciu o nie skuteczniej się komunikujesz
  • poznajesz zasady komunikacji w ujęciu transpersonalnym

Umiejętność

  • posiadasz umiejętność efektywnego stosowania adekwatnych stylów komunikacji werbalnej i niewerbalnej niezależnie od tego z kim masz do czynienia
  • zdobywasz nowe umiejętności i potrafisz się nimi dzieli z innymi
  • świadomie zarządzasz własnymi emocjami, tworzysz atmosferę zaufania
  • znasz zasady i umiesz korzystać z podświadomych mechanizmów relacyjnych

Postawa

  • wpływasz na wzrost efektywności kontaktów ze współpracownikami, klientami, partnerami w biznesie
  • rozumiesz i jesteś rozumiany
  • masz większy wpływ na to co mówisz, dlaczego to mówisz i w jakim celu

Program

Dzień I

10.00-13.00

EFEKTYWNOŚĆ W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ

  • Efekt inicjacji procesu komunikacji – ćwiczenie
  • Diagnoza Twojego stylu i optymalizacja strategii w komunikowaniu się
  • Strategie relacyjne – ćwiczenia

13.00-14.00 lunch

14.00-17.00

  • Filtry percepcji w służbie świadomego rozpoznawania intencji i postaw – ćwiczenia
  • Jak prowadzić świadomie złożoną strukturę procesu komunikacji – ćwiczenia

Dzień II

10.00-13.00

MODEL TRANSPERSONALNY A KOMUNIKACJA W EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY

  • Jak komunikacja działa na poziomach transpersonalnych
  • Model dualizmu relacji – ćwiczenia
  • Jak odnosić się do ludzi, by zadbać o poczucie bezpieczeństwa rozmówców – zarządzanie zaufaniem

13.00-14.00 – lunch

14.00-17.00

TAJEMNICE SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

  • Nieświadome mechanizmy komunikacji dla zaawansowanych
  • Osobowości i role, separacja, świadome zarządzanie procesem komunikacji na poziomach transpersonalnych
  • Obszary aktualizacji w komunikacji: potrzeby, wartości i faktory atrakcji – Jarosław Gibas
  • Podsumowanie

Termin szkolenia: 16-17.05.2019

Cena szkolenia 2-dniowego: 1 800 zł netto (cena obejmuje: lunch w trakcie każdego dnia warsztatowego, materiały szkoleniowe, pracę trenera, salę szkoleniową, stoliki kawowe z przekąskami, dyplom)