INSPIRUJĄCY MÓWCA
czyli jak skutecznie docierać do ludzi podczas spotkań biznesowych, prezentacji i wystąpień publicznych
Występowanie przed ludźmi jest sztuką, którą opanowało niewielu, choć wszyscy nieustannie występujemy przed mniejszymi, bądź większymi grupami odbiorców. Stres związany z wystąpieniem jest najczęściej deklarowanym czynnikiem, z powodu którego wystrzegamy się stawania przed ludźmi. Jego podłoże ma złożony charakter i wiąże się z mechanizmami, z jakich ludzie nie zdają sobie w pełni sprawy. Większość szkoleń odnosi się do tych samych elementów występowania publicznego i choć wiele z nich jest profesjonalnie prowadzonych, nie pomagają uczestnikom w skutecznym radzeniu sobie ze stresem. Nasze szkolenie pomaga w tym, co najważniejsze, odnosząc się w unikalny sposób do tej niezwykle wymagającej sztuki. Jeśli chcesz stać się artystą w dziedzinie wystąpień publicznych, szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Ten warsztat będzie z pewnością wyjątkowym, zaawansowanym doświadczeniem wglądu wewnętrznego uczestników w tajniki rozwoju świadomości mechanizmów służących prowadzeniu skutecznych i porywających prezentacji biznesowych oraz innych form wystąpień publicznych. Warsztat oparty na głębokim doświadczeniu osób biorących w nim udział wykroczy znacznie poza ramy klasycznych szkoleń i standardowo prezentowanych narzędzi.
Grupa docelowa
Właściciele firm, przedsiębiorcy, kadra menadżerska, handlowcy, mówcy, trenerzy, coachowie, każdy kto chce świadomie zarządzać sobą w kontekście skutecznych, porywających wystąpień publicznych.
Efekty szkolenia
Szkolenie służy temu, by Uczestnicy nauczyli się poprzez własne doświadczenie i ćwiczenia, w których będą brać udział, sposobów radzenia sobie ze stresem, przeciążeniem, wypaleniem zawodowym. Docierać będą do pokładów wewnętrznego spokoju, spójności, harmonii, osobistej autentyczności. Uczyć się będą rozpoznawania mechanizmów i narzędzi skutecznej transpersonalnej komunikacji, świadomego budowania relacji, uwzględniającego zdolności rozpoznawania i zarządzania nieświadomymi procesami relacyjnymi. Uczestnicy biorą udział w doświadczeniu warsztatowym, wykorzystującym elementy treningu interpersonalnego, którego efekty przekładają się na poprawę jakości ich życia, zbliżają ich do siebie i innych ludzi. Uczą się siebie, swoich strategii zachowania i współdziałania, otwierają się na wzajemne wsparcie i umiejętność efektywnego realizowania złożonych zadań w zgodzie z najnowszymi osiągnięciami psychologii biznesu i osobistym, bogatym doświadczeniem prowadzącego.
Cele usługi
Wiedza
- odkrycie głębokich, podświadomych mechanizmów decydujących o jakości i skuteczności procesów komunikacji i budowania relacji z odbiorcą;
- zwiększenie umiejętności zarządzania sztuką perswazji podczas prezentacji biznesowych;
- uświadomienie sobie znaczenia psychoneurologicznych procesów zachodzących w ludzkich mózgach w trakcie spotkania, prezentacji, wystąpienia;
- mechanizm inicjacji procesów komunikacji z odbiorcą – klucz do otwarcia, bądź zamknięcia serc słuchaczy;
Umiejętność
- nauczenie się najskuteczniejszej techniki neutralizacji ograniczającego stresu;
- odkrycie i wdrożenie indywidualnych czynników powodzenia podczas prowadzonych przez uczestnika spotkań, prezentacji, wystąpień;
Postawa
- świadomie zarządzać będą procesem inicjacji komunikacji;
- świadomie zarządzać będą własnymi emocjami, tworzyć atmosferę zaufania;
- będą wpływać skutecznie na nieświadome mechanizmy psychiki słuchaczy, uczestników, klientów;
- dzięki swojej autentyczności wzbudzać będą w ludziach pozytywne emocje i na nich opierać swoje prezentacje biznesowe;
- nabiorą pewności, swobody i spokoju przed prezentacją i w jej trakcie;
- zbudują swoją markę osobistą wyjątkowego, atrakcyjnego, profesjonalnego człowieka biznesu i będą z niej świadomie korzystać;
Program
Dzień I
10.00 – 13.00
- Inicjacja procesu komunikacji (ćwiczenia)
- Wprowadzenie do zagadnienia efektywnej komunikacji w kontekście prezentacji biznesowych
- potrzeby i doświadczenie uczestników
- Mechanizmy percepcji (ćwiczenia)
- Synchronizacja, model PPL
- Nieświadome mechanizmy bezpieczeństwa rozmówców i słuchaczy – Czym możesz uruchomić mechanizmy obronne drugiego człowieka i jakie warto zastosować strategie, by je obejść.
13.00 – 14.00 – lunch
14.00 – 17.00
- neutralizacja stresu w oparciu o autorską metodę pracy z emocjami mówcy – mindfulness transpersonalny
- zaufanie – Jak je budować wśród słuchaczy (ćwiczenia)
Dzień II
10.00 – 13.00
- Uważna obecność w trakcie wystąpień publicznych (Lee Glickstein) i skuteczny model story telling – autoprezentacja na forum + wspierająca informacja zwrotna (Stephen Denning)
13.00 – 14.00 – lunch
14.00 – 17.00
- 3 pozycje percepcji w kontekście wystąpień publicznych – mocne doświadczenie indywidualnej pracy coachingowej (ćwiczenie)
- Wystąpienia publiczne w gronie uczestników w oparciu o doświadczenie szkolenia (kontekst zawodowy) + informacja zwrotna oraz indywidualne zadania do realizacji dla poszczególnych uczestników
- Podsumowanie i pomost w przyszłość
Termin szkolenia: 25-26.04.2019
Cena szkolenia 2-dniowego: 1 800 zł netto (cena obejmuje: lunch w trakcie każdego dnia warsztatowego, materiały szkoleniowe, pracę trenera, salę szkoleniową, stoliki kawowe z przekąskami, dyplom)